utorak, 5. studenoga 2013.

NAŠA ZAPAŽANJA


U Africi  raste  drugačije  cvijeće
U  Africi  prevladava plava  boja  neba  i  žuta  boja  pijeska.



                                                                           

  Moj tata meni priča

Moj tata plovi na posebnom brodu. Plovi između platforme i kopna. Najčešće je u Africi. U Africi vlada siromaštvo. Samo u nekim državama ili gradovima je malo bogatije.

Afrikanci imaju čudne običaje kao što su: nošenje stvari na glavi ili prodaje stvari na podu. Moj tata je posjetio i pustinju po nazivu Namib. Tamo ima jako malo zelenila, malo vode ali puno pijeska. Najfascinantnije su mi pješčane dine. Pijeska ima po svuda i prevladavaju samo dvije boje: plava boja neba i žuta boja pijeska. Biljke su tamočudesne. Kao da izviru iz tog pijeska. Ima ih svakakvih: velikih, malih, niskih i visokih i onih koje jako lijepo cvjetaju.

Volio bi živjeti u Africi jer je tamo tako čudesno, a tamo je i moj tata.


  Mali novinar: Vlatko  Rađenović






Moj dan u razredu



Taj dan u razredu bila sam jako umorna. Prvi sat sam zamalo zaspala.
Kada je nakon odmora zvonilo za sat matematike učiteljica nas je pitala pred pločom. Prvo je otvorila mene, a tek tada sam se razbudila. Svom srećom dobila sam pet. Treći sat išli smo na njemački na kojem smo se jako zabavili. Nakon njemačkog išli smo u kuhinju. Vratili smo se u razred i taman je zvonilo. Učiteljica nas je pitala prirodu i opet otvorila mene. Rekla sam: „Uffffff danas baš imam sreće sa otvaranjem!“ Stala sam pred veliku kartu i učiteljica me pitala. Dobila sam peeeeeet! Poslije prirode imali smo zadnji sat likovni. Od žice smo radili cvijet. To je bilo malo teško ali i zabavno.
I tako je prošao i moj dan u razredu. Bio je zabavan  i zanimljiv. Taj dan sam čak dobila i dvije petice!

mala  novinarka : Frana  KlanacFrana Klanac








ŠTO  JE  MODERNO U NAŠOJ ŠKOLI


U našoj školi starije djevojčice nose svašta.,U obojanu kosu stave rajfove, obojaju pramenove i druge stvari. Nose vrlo čudne kombinacije- obuku trenirku i tuniku. Nose uske plave traperice i balerinke. Preporučila bih im da malo razmisle prije nego se obuku. Neka nose sportsko i usko, ali udobno i neka  paze  na  boje.
Od narukvica, satova i drugog nakita nose sve šareno. Puna ruka narukvica sada je u trendu. U modi su visoke i krpene cipele, svih boja. Od  jakni se sad nose kožne i traper, ali najviše trenirke. Učenice i učenici to sve nose u slobodno vrijeme, u školu i drugdje. Takve komade  odjeće  možete kupiti u Osijeku i  Zagrebu, ili u nekim većim gradovima. U Orahovici samo u „Lavu“ ili „Maloj modi“.
                                                                                mala novinarka: Marta Konopek

                                                  




U našoj školi djevojčice nose suknjice i haljinice. Starije djevojčice nose traperice, hlače i kratke majice. Djevojke u Orahovici vole nose štikle i torbice. Štikle je jako moderno nositi. Kod dječaka  moderno je nositi košulje i traperice. U našoj školi djevojčice imaju frčkavu kosu, raspuštenu, kratku i povezani rep.

Najmodernije je nositi ukrašene frizure. Svaka djevojka ,djevojčica,žena nosi nakit. Lijepo je i našminkati  se jer to na nekim djevojkama jako lijepo izgleda.

Najviše  se  roba, kupuje u Osijeku.

U Osijeku je trgovina Portanova. U Portanovi ima najviše odjeće. Tamo ima jako lijepe robe i moderne – pa  ako  želite  kupiti neki  novi  odjevni  predmet  potražite  ga  tamo.              

Bitno  je  da  se  osjećate  ugodno  i  lijepo  u  odjeći  koju  nosite.


Mala novinarka: Lana  Marinić

 
            

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.