srijeda, 15. veljače 2017.

NAŠE MALE LJUBAVI







Ovih dana u našoj školi svi su zaljubljeni. Mali recitatori odlučili su te osjećaje pretočiti u stihove. Pisali su o različitim ljubavima i romantičnim gestama. Sretno Valentinovo žele vam Mali recitatori  i Mali novinari !          


                                                                                      

Male ljubavi

Ima jedan dječak
crne kose kratke,   
stvarno me muči  
sve manje učim.

Kad ga vidim
sva sam u stresu,
ne znam više
ni svoju adresu.

Nika Smiljanić 2.a

Valentinovo dolazi

Iako se svađamo, volim brata.
U tome mi pomažu mama i tata.
Tatu volim jako puno
jer je sa mnom kad je burno.

Ljubav moja najveća
je moja mama, moja sreća.
I u dobru i u zlu
ona je uvijek kraj mene tu!

Lea Maričić 3.b

Ljubav ne boli

Svakim danom ja nju gledam.
Tada mi srce tuče
za njom me vuče.
Nekad budem pravi mačaka
poklonim joj maslačak.
Tad se sav zacrvenim.
Ali to je lijepo
jer se voli makar netko.
Ja nju volim više od ičega.

Vjekoslav Sikora 3.b




Valentinovo za nas

Kad ga vidim,
sva se zacrvenim.
On je hrabar kao mačak,
a ja mu nekad poklonim maslačak.

Valentinovo,
to je dan za nas.
Najviše volim
čuti njegov glas.

Anja Celcner 3.b





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.