četvrtak, 26. rujna 2013.

Intervju s prvašićima




Danas sam  posjetila  1. b razred. Za  svoj  prvi  inervju izabrala sam  zanimljivu  sugovornicu. Evo  što  sam  željela  saznati. Nadam  se  da  će  biti  zanimljivo  i  vama.





 
 
















Hoćeš  li  nam  se  predstaviti?
-Zovem  se  Stela  Milobara  i  idem  u  prvi  razred.

 Sviđa li ti se ići u školu
-Da,sviđa  mi  se.                                          

Što ti se najviše sviđa u školi?
 -To  što učim  Engleski  jezik.


 Koliko vas ima u razredu?
-U  mome  razredu  je  dvadeset  dvoje  učenika. 

 Kako  ti se sviđa tvoja  učionica – da li bi što promijenila u njoj?
-Učionica  mi  se  sviđa  i  ne  bi  željela  ništa  mijenjati.

 Jesi   li  upoznala  puno novih  prijatelja ?
- Da  upoznala  sam  Deni.

 Tko  ti  je najbolji prijatelj  ili  prijateljica ?
-Helena.

 Kako ti  se zove učiteljica i je li stroga? 
Moja  učiteljica  je  gospođa  Ružica  Sertić i  jako  je  dobra.

Voliš  li  pisati  zadaću?
-Volim  pisati  zadaću.

 Što misliš, je li bolje biti vrtićanac ili školarac?
-Najbolje  je  biti  školarac, svašta  naučiš  u  školi.

I za kraj, reci   nam kakav je osjećaj biti prvašić?
-Dobar  je  to  osjećaj.

Zahvaljujem  ti  što si odgovorila  na  moja  pitanja i  želim  tebi i svim  prvašićima  puno uspijeha  veselih  dana  u  školi.


                                                   Mala novinarka: Morena Grgić
                                                                              Morena  Grgić                   

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.