ponedjeljak, 30. rujna 2013.

Kiša




  Jutros, kada sam se probudila netko mi je kucao po prozoru.
Pomislila sa da je to moj mačak Jura i da želi da ga pustim u sobu.
Otvorila sam prozor i ugledala kako pada lijepa jesenska kiša.
   Na putu do škole pratila me  kiša.  Kada sam se vraćala
iz škole kiša je padala sve slabije, sunce je veselo provirivalo iza oblaka.
U travi su se vidjele lijepe bijele kapice gljivica, a orasi su veselo padali po mokroj travi.
   Kada sam došla kući ponovno me iznenadio lijepi jesenski pljusak.
Otišla sam pisati zadaću u svoju sobu. Došao je  moj mačak Jura. Uzela sam ga,
sjeli smo pokraj prozora i gledali jesensku kišu.

mala novinarka: Ana  Mikičić

                                                        





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.