ponedjeljak, 23. prosinca 2013.

BOŽIĆNA ČESTITKA MALIH NOVINARA









BOŽIĆ
 Božić je u mojemu kao i u svačijemu domu jako veseo. Većini ljudi je Božić najdraži blagdan. Meni je Božić najdraži zato što je moja obitelj na okupu i cijeli dan smo zajedno. Zato što moj grad blista od ukrasa. Badnjak isto jako volim, to je dan prije Božića. Tada kitimo bor, pečemo kolačiće, pjevamo božićne pjesme i još mnogo toga. Nakon kićenja bora stavljamo šarene lampice na bor. U hodniku i u blagovaonici ugasimo svijetla a upalimo samo lampice na boru. One jako lijepo blistaju. Kada se ujutro probudimo sa veseljem otvaramo darove. Kada vidim poklon od mame i tate, obradujem se i otrčim im u zagrljaj . Božić je blagdan u kojemu su obitelji zajedno.


mala novinarka : Marta Konopek, IV a








Božić


Jupppiiiiiiii!!! Uskoro će Božić!!! Jedva čekam te zimske praznike.
Kada se samo sjetim prošlog Božića. Puno smijeha, radosti i veselja. Cijela obitelj bila je na okupu. Svi smo sretno otvarali poklone. Išli smo i kod moje tete. I tamo smo dobili sve i svašta.
Ja jako volim Božić. Nadam se da će i ove godine biti pun veselja i da će cijela obitelj opet biti na okupu.

mala novinarka : Frana  Klanac



 Božić



 Obožavam Božić. Uvijek nekoliko dana prije Božića moja mama drami oko generalnog čišćenja i kolača. Ja kao i svako dijete zamišljam kako ćemo okititi bor i što ću dobiti. Na Badnjak od jutra davim mamu sa pitanjem kada ćemo kititi bor. I napokon - Badnja večer. Mi kitimo bor, a onda moj kupanjac i spavanac. Ujutro idem vidjeti što sam dobila. Oko 12 sati prijepodne na Božić moja se obitelj okupi. Obožavam Božić zbog pravoga obiteljskog ugođaja i naravno zbog poklona.

mala novinarka:Ada Tikvan





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.