ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Mali novinari pišu sv. Nikoli



PISMO SVETOM NIKOLI
Dragi Sveti Nikola, ja ove godine ne želim ništa. Već imam to što trebam imati, a to je obitelj.
Za sebe ja ne želim ništa.  Želim da gladna djeca u Africi, djeca s posebnim potrebama i ona koja nemaju mamu i tatu dobiju ljubav od dobrih ljudi. Djeci u Africi pošalji hranu, onim s posebnim potrebama da dobiju što trebaju, a onima bez mame i tate da ih netko posvoji.  
   mali  novinar:Fran  Smiljanić




Dragi sveti Nikola,


Ove godine ne želim ništa posebno. Možda samo malo slatkiša. Ali ove godine želim svoj djeci svijeta puno zdravlja, sreće, smijeha, slatkiša i igračaka. Želim da pomogneš siromašnima i bolesnima kako si pomagao prije i drugim  ljudima. Ja ću   ionako  dobiti bracu. Jako sam sretna zbog toga. Nadam se da ćeš mi ispuniti želje, a pogotovo onu drugu.

Pozdrav,

 tvoja mala novinarka :Frana  Klanac
  





Dragi sveti Nikola

Dragi sveti Nikola uskoro se bliži tvoj blagdan i vrijeme skromnog darivanja. Uskoro će u našim crvenim čizmicama biti tvoji darovi. Ja bi željela knjigu: Pobuna Pauline P., ali za onu djecu gdje nema niti hrane niti vode  gdje je samo rat nešto bi drugo željela. Željela bi da im Caritas šalje hranu i vodu, a najviše bi željela da tamo prestane rat. Da se tamo djeca mogu sa prijateljima ići slobodno igrati u park. Ipak si ti bio biskup i pomagao si ljudima. Tako molim te pomozi toj djeci. Ne moraš ispuniti moju želju nego ispuni za tu djecu.   
  
Mala  novinarka : Ada  Tikvan                   






  Pismo svetom Nikoli 

           Dragi sveti Nikola, ti si dobar i pomažeš drugima . Ti si biskup i pomagao si siromašnima . Zaželjela sam djeci koja su siromašna  da budu zdravi, sretni i da ne budu gladni. Jako bih htjela da se ta želja ostvari . Ja ne želim ništa previše , dosta mi je ako dobijem poneku čokoladicu . Samo želim da ovo što sam zaželjela za drugu djecu ostvari, više od svega . Eto, to su moje želje i želim da se ostvare . Da siromašna djeca osjete toplinu i nježnost . 

                        Pozdrav!
                                       tvoja mala novinarka: Zrinka Kordoš !!!
                                                                 

 



                Pismo svetom Nikoli    
                                                                       
  Dragi sveti Nikola djeci koja su siromašna donesi  hrane, odjeće,obuće ali i po koju igračku.        
        Za njih bi voljela da budu sretni i zdravi. Onima do kojih ne možeš doći jer je rat, donesi im sreću i mir.
Želim da u njihovom gradu prestane rat i nesreće. Za sebe ne želim ništa posebno.
Donesi mi bilo što,ali ono što najviše želim da moja obitelj bude sretna i zdrava.
      Nadam se da će se moja,ali i želja od ostale djece ostvariti.

Mala novinarka: Laura Oreški


 




Dragi sveti Nikola!

 Molim te da svoj djeci na svijetu daš da budu sretni,da ne budu gladni i žedni, da mogu dobiti darove u svoje čizmice. Želim da prestanu ratovi u svim zemljama.
 Želim da ljudi ne rade grozne stvari. Neka djeca nemaju obitelji - pomozi
i njima. Ta djeca su nesretna jer nemaju ljubavi.
 Sveti Nikola ti si biskup koji pomaže drugima i daruje im sreću i sve druge lijepe stvari.
Pomozi ovoj djeci  da budu sretni, ne budu gladni i žedni.
Sveti Nikola pomozi im.

 Mala novinarka: Ana Mikičić









Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.