petak, 6. prosinca 2013.

INTERVJU SA SVETIM NIKOLOM





















Dragi  sveti  Nikola  dobrodošao  među  nas, u našu  školu. Ja  sa  mala  novinarka  i  željela  bih  vam  postaviti  nekoliko  pitanja.


1.Odakle  nam  dolazite?


Dolazim izdaleka. Rođen  sam u  gradu  Patari  u  Maloj  Aziji, a biskup  sam  postao  poslije  smrti  strica  koji je  živio  u  gradu  Miri.


2.Za početak  nam  recite  zašto ste dobili  ime Sveti  Nikola?


-Smirivao sam  uzburkana mora i zato sam postao zaštitnik mornara. Svojim blagoslovom ozdravio sam dijete kojem je zapela riblja kostu grlu, te me zato zovu zaštitnikom djece.

U svom životu uvijek sam se borio protiv nepravde i zal jubav prema bližnjemu u kojem sam prepoznavao Boga. Pomogao  sam  trima  sestrama da imaju  bogati  miraz  i da  se  dobro  udaju…


3.Zašto  vam  se    djeca  uvijek  raduju? Objasnite.


-Djeca  mi  se  raduju  zbog  darova  koje  im  donosim.


4.Odakle  vam  ideja  da  darujete  djecu?


-Neka  djeca  su  bila   siromašna  i  nesretna  pa   sam  ih  odlučio  darovati.


5.Zašto  neka  djeca  dobivaju  šibe?


-Pa,-ima  i  one  djece  koja   su  ponekad  malo  neposlušna.Ovo  je  samo  upozorenje…


6.Koga  sve  darujete – pomažete  li  i  odraslima  ili  ste  samo  dječji  Sveti  Nikola?


-Sada  donosim  darove  samo  djeci.



7.Zašto  vam  je  u  pratnji  uvijek  Krampus?  Koji  je  razlog  za  to?


-U  pratnji  mi  je  jer  u  prolazu  vidim  djecu  koja  se   svađaju.



8.Kako  putujete  po  svijetu? Kako  vas  dočekuju  u  ostalim   dijelovima  svijeta?


-Po  svijetu  putujem  avionom, brodom ,automobilom a kod  vas  sam  stigao  ovim  lijepim  šarenim  vlakićem.



9.Koliko  dugo  putujete  po svijetu  i  dijelite  djeci  poklone? Kada  ste  to  započeli  raditi?


-To  radim  već  stoljećima…


10. Kod  nas  ste  došli  u  društvu  Hrvatskih  sokolica.  Koliko  dugo  su  vam  one  u  pratnji?


-To  su  vrijedne  žene  koje  mi  već  20  godina  pomažu  praviti  poklone  za  djecu. Ja  im  se  ovom  prilikom  zahvaljujem.

Zahvaljujem se  i  ja  vama što  ste  našli  malo  vremena da  mi  odgovorite  na  ova  pitanja.

Zahvaljujemo  se i mi   Hrvatskim  sokolicama na  ovako  lijepim  poklonima.





Želim  da  se  ugodno  i  lijepo  osjećate  i  među  nama i da  nam dođete  i  slijedeću  godinu.

mala  novinarka : Morena  Grgić 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.